Profesyonel sosyal medya yönetiminin marka sahiplerine katkılarını anlatıyoruz.

Markalar için en önemli ticari strateji, hedef kitle neredeyse orada hizmet faaliyetlerini tanıtmaktır. Bu maksatla sosyal medya kullanımı dijital çağ olarak adlandırılan günümüzde önem kazanmaktadır. Özellikle genç kuşağın, zamanının büyük bir bölümünü sosyal medya platformları üzerinde geçirmesi, markaları bu alana itilme sebeplerinden birisi oldu.  Sosyal medya faaliyetlerinin, markalar adına profesyonel ekiplerce yürütülmesi, bu kapsamda önem kazandı. Bununla birlikte markaların sosyal medya yönetimi ile markalar hedef kitlelerine daha rahat ulaşabilmektedir.

 

Sosyal medyanın doğru kullanımı ile marka stratejilerinin yönetilmesi, markalar için birçok avantajı da beraberinde getirmektedir. Blog yazımızda bu konunun üstünde duruyor olacağız! 

 

Sosyal Medya Yönetimi Nedir?

 

Sosyal medya yönetimiyle bir bireyin ya da markanın, sosyal medya platformlarında etkileşimlerini arttırmaya yönelik faaliyetleri yönetme sürecidir. Bu şekilde kısaca bir tanım ile ifade edilebilmektedir. Sosyal medya hesaplarının etkin bir şekilde yönetilmesi, süreci belirleyen unsur olacaktır.

Bu anlamda profesyonel bir sosyal medya danışmanlığı ile hesaplarınızı yönettirebilir, hedef kitlenizle en alakalı iletişimleri kurabilirsiniz.

 

Sosyal medyanın markanızı büyütmedeki en önemli rolü de, hedef kitlenize kolay ulaşım imkanıdır.

 

Kurumsal Sosyal Medya Yönetimi için 6 Adım

 

Kurumsal sosyal medya yönetimi, marka bilinirliği inşa çalışmalarında oldukça önemlidir. Başarılı bir kurumsal sosyal medya yönetimini gerçekleştirmek için şu adımlar takip edilir:

 

  1. Hedeflerin Belirlenmesi
  2. Hedef Kitle Analizi
  3. Platform Seçimi
  4. İçerik Stratejisi
  5. İçerik Takvimi Oluşturma
  6. Performans Takibi ve Analizi

Bu adımların uygulanmasıyla gerçekleştirilecek sosyal medya planlaması, kurumların sosyal medya hesaplarını yönetirken izlenmesi gereken yol tarifidir.

 

Sosyal Medya Yönetimi Fiyat Listesi Nasıl Belirlenir?

 

Sosyal medya yönetimi için her marka adına belirlenen paketler vardır. Ajanslar özellikle küçük ve orta ölçekli firmalar için belirli paket şablonları sunar. Ancak her markanın sosyal medya paylaşım stratejisi farklılık gösterir. Dolayısıyla bu maksatla, her marka için bunu öneren Apolitik Dijital, markanız için sosyal medya stratejinizi dilediğiniz takdirde sizin için oluşturuyor. Bu sayede daha efektif bir sosyal medya pazarlama süreci yaşanabilmektedir. Sosyal medya hesaplarınızın yönetimi için fiyat listesini belirleyen unsurlar ise:

 

  • İşletme Büyüklüğü
  • Sosyal Medya Platformları
  • İçerik Türü ve Sıklığı
  • Hizmet Kapsamı
  • Özel İstekler ve Hedefler

 

Bu unsurlar sosyal medya paketini özelleştirir ve fiyatını değiştirir.

 

Sosyal medya yönetimi ne yapar ya da nedir gibi soruları soran işletme sahipleri için hazırladığımız içeriğimiz inceledikten sonra bizimle iletişime geçebilir, daha detaylı bilgi alabilirsiniz!